Goedemiddag!
Meneer die zich 9 jaar geleden bedacht zichzelf 'The Answer' te noemen zit opnieuw met een probleem. Ik zou graag mijn Zoomer sneeuwervaringen met jullie delen of een cursus: 'beschermkapjes van Pizza Zoomers bemachtigen' geven maar dit komt er allemaal niet zo van. Het probleem:
Rond dezelfde tijd als de
Dooie Accu begaven de koplampen het. Als ik één tik gaf tegen de kap schoten ze vaak weer aan. Dit probleem verhielp zich zelf in de loop der tijd op de linkerlamp na, deze functioneert niet op de Dimlicht stand.
Op groot licht functioneren beide lampen, op dimlicht enkel de rechter! Ik ben a-technisch maar heb toch de lampjes uit weten te draaien e.d. Ik kan geen verschil zien tussen de twee lampjes. Ik heb de lampjes nu omgewisseld met het resultaat dat beide niet-functioneren in dimlicht(grootlicht werken ze allebei wel)! De veertjes zitten er echter nog niet op, heeft dit ermee te maken ?
Kan het lampje ook deels kapot zijn? Hiermee bedoel ik dus grootlicht wel maar dimlicht niet.
Bedrading ? Is er een zwakke plek ergens in de zoomer waar iets is losgeschoten ?? Ik heb ontzettende moeite al die draadjes te onderscheiden, dus al mocht iemand zich hieraan wagen mag deze alstublieft uitgebreid antwoorden!
Wellicht is er nog een andere mogelijke oorzaak welke ik nog niet heb bedacht,
Alvast hartstikke bedankt heren en voor de volgende meeting: Ich bin Dabei!